29 listopada 2016

Dziecko na warsztat IV #3: Szklane braki

W tym miesiącu, z powodu mnóstwa życiowych spraw, które mnie wręcz pochłonęły, niestety musiałam porzucić realizację niemalże wszystkich projektów, w których biorę udział. Mam nadzieję jednak, że do końca roku ze wszystkim się uporam (no, prawie ze wszystkim, bo kurs i praktyki będę miała jeszcze przez rok). Zatem dziś nie będzie naszej realizacji listopadowego tematu Dziecka na warsztat, czyli szkła. Jest mi z tego tytułu ogromnie przykro, ale cóż nasze domowe sprawy są w tej chwili dla mnie absolutnym priorytetem. Zajrzyjcie jednak na inne blogi biorące udział w projekcie, znajdziecie tam mnóstwo szklanych inspiracji, przede wszystkim świątecznych, ale nie tylko, wystarczy kliknąć w wybrany avatar:

Dziecko na warsztat Namaluj mi Latorośle Borsuczkowo Schwytane chwile I&K w domowym zaciszu Jake, jeże nici i inne takie Animart - animacje z twojej bajki Tymoszko Dzwoneczkowa Karolowa mama Co robi Robcio Dzika Jabłoń Gugusiowo Cały świat Karli Elena po polsku Sopelkowo Igranie z Tosią Świat Tomskiego Ina i Sewa On ona i dzieciaki Czytoczary Kreatywnie z dzieciakami Kreatywna dżungla Mama Aga sztuka i dzieciaki Więc bawmy się My home and heart Myshowelove Słowo mamy Kusiatka Zakręcony Belfer Kreatywna mama Kreatywnym Okiem Pomysłowe Smyki Kreatywnie w domu Kinderki Worldschool Explorers Nasza szkoła domowa Jej cały świat Nasza przygoda DIY


Koniec psot!

6 komentarzy:

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli podzielisz się swoimi refleksjami :)